Raccordi è raccordi per tubi in ghisa duttile

Raccordi è raccordi per tubi in ghisa duttile

Raccordi è raccordi per tubi in ghisa duttile

1

16

chloè (3)

11沟槽04

 

 

Breve introduzione di a nostra cumpagnia

Leyon Piping System Co., Ltd. Leyon hè specializatu in raccordi di tubi è altre produzzione di prudutti assuciati da più di 26 anni, chì includenu raccordi per tubi in ghisa malleabile, raccordi per tubi in ghisa duttile scanalati, raccordi per tubi in acciaio inox, valvole ecc. Tutti i nostri ferri malleable. i raccordi per tubi è i raccordi scanalati anu passatu l'approvazione UL / FM!

Leyon hà trè fabbriche in Cina, è avemu custruitu una nova linea automatica l'annu passatu, avà a nostra pruduzzione annuale hè di 50 000 tunnellate.I nostri prudutti ponu esse applicati à l'approvvigionamentu di l'acqua, l'irrigazione, u trasportu di petroliu è gasu, a prutezzione di u focu, ancu per a decorazione di a casa.Avà avemu stabilitu una relazione à longu andà cù i clienti in più di 90 paesi.

 

Breve introduzione di raccordi per tubi in ferru duttile

Raccordi è accoppiamenti per tubi scanalati in ferro duttile (appruvati FM è UL) includendu principalmente dui tipi di prudutti scanalati:

(1) i raccordi di tubi funzionanu nantu à a cunnessione è a sigillatura, cum'è accoppiamentu rigidu, accoppiamentu flessibile, tee meccanica è flange scanalati.

(2) i raccordi di pipa funzionanu nantu à a cunnessione è a transizione cum'è curva, tee, croce, riduttore.

Pipe di Ferro Duttile hà una varietà più larga di giunzioni dispunibuli chè qualsiasi altru materiale di tubazione.Questu dà a Ductile Iron Pipe una più grande versatilità è flessibilità in u disignu è l'installazione di pipeline per accoglie e cundizioni particulari nantu à u tavulinu è in u situ di travagliu.Questi articuli sò pruvati à u tempu per esse forti, affidabili è stretti in bottiglia.Questu hè solu unu di i tanti mutivi per quessa chì l'utilità è l'ingegneri di cunsultazione sanu chì a Pipa di Ferro Duttile hè a decisione ghjusta.

 

I benefici di i raccordi di tubi in ferru duttile

Un seculu fà, ingegneri americani dedicati stallanu pipa di ferru per creà i sistemi d'acqua di u paese.Stu pruduttu forte, sicuru è affidabile hà resistutu à a prova di u tempu.Pipa di Ferro Duttile Moderna hè fatta per durà più di 100 anni, è hè un pruduttu ambientale preferibile per via di u so cuntenutu riciclatu, u risparmiu d'energia mentre in serviziu, a so durabilità, a so propria riciclabilità è per l'impegnu di l'industria di Pipe Ductile Iron.

I benefici includenu:

  • Esige pocu mantenimentu una volta installatu è hè pensatu per durà almenu 100 anni.
  • Sicondu un rapportu recente da l'Associazione Americana di l'Acqua, a vita di serviziu prughjettata per a moderna Pipa Ductile Iron hè almenu 105 anni.Ci hè più pipa di ferru in serviziu in i Stati Uniti chì qualsiasi altre materiale di pipa, è Ductile Iron Pipe hà a più longa vita di serviziu di qualsiasi materiale in u mercatu oghje.
  • Avè finu à u 90% di cuntenutu riciclatu, Pipa di Ferro Duttile hè stessu un materiale 100% riciclabile.
  • I costi più bassi da a capacità di flussu aumentata portanu à un risparmiu energeticu significativu durante a vita di u pipe in serviziu.U Ferru Duttile risparmia soldi.
  • Hè abbastanza forte per sustene e cundizioni più severi, da l'applicazioni d'alta pressione, à a terra pesante è carichi di trafficu, à e cundizioni inestabile di a terra.
  • Hè resistente à a corrosione in a maiò parte di i terreni, è tipicamente richiede solu un incrustu efficace è economicu di polietilene, una guaina libera standardizzata da l'Associazione Americana di l'Acqua, in ambienti aggressivi.
  • Cù a so forza, a durabilità è u disignu cunservatore, u Ferru Duttile hè a pipa di scelta per prutegge contr'à e surge è i carichi di pressione aumentati annantu à l'anni.
  • L'installazione hè faciule è sicura per i travagliadori chì ponu taglià è toccu Pipe Ductile Iron in situ.
  • Pipa di Ferro Duttile hè robusta è resiste à i danni durante a manipulazione è a stallazione.
  • A natura metallica di a Pipa di Ferro Duttile significa chì a pipa pò esse facilmente situata sottu terra cù i locatori di pipa cunvinziunali.

沟槽01

沟槽02

沟槽03

沟槽05

沟槽10

Benvenuti à visità u nostru situ webhttps://www.leyonpiping.com/per cuntattateci!


Tempu di post: May-06-2021