Perchè scegliemu i raccordi di presse à doppia tenuta

Perchè scegliemu i raccordi di presse à doppia tenuta

Perchè sò megliu cà imballà noci.Chì hè a risposta più corta è sèmplice à a quistione avemu spessu arrivare di perchè avemu aduprà sigilli doppiu stem in i nostri valves Press.

I sigilli doppiu steli sò superiori à l'imballaggio di noci in durabilità, longevità è prevenzione di perdite, è Leyon solu ingegneria è fabrica i prudutti più affidabili.

I disinni di nuci di imballaggio sò custituiti da Teflon imballatu chì si trova intornu à u troncu trà u manicu è a bola di a valvula.Quandu u Teflon si move o si deteriora, si formarà un percorsu di fuga, chì richiede à qualcunu di stringhje a noce di imballaggio.Questu crea ore supplementari per a stallazione è u mantenimentu cuntinuatu.

A cuntrariu di i noci di imballaggio, chì sò usati in parechje valvole in l'industria, i sigilli EPDM utilizati in e valvole di Leyon ùn si deterioranu micca è leak.I doppi sigilli eliminanu ancu a necessità di stringhje constantemente i noci di imballaggio, salvendu parechje ore in u front-end è u back-end di a stallazione.Cum'è parechji chì anu trattatu cù valvole perdite ponu attestà, una valvula pò esse strettu solu tante volte prima chì l'imballu ùn pò più tene u sigillu.À questu puntu, a valvula deve esse rimpiazzata.

Doppiu sigilli EPDM trà u manicu è a bola sò un standard Leyon.Sò stallati cù un segellu staticu, eliminendu ogni prublema di usura.L'EPDM hè un elastomeru sinteticu, curatu è universale, cù una resistenza eccellente à i sustanzi chimichi è altre cundizioni ambientali duri.Cù una temperatura di funziunamentu da 0 ° F à 250 ° F, hè adattatu per qualsiasi tipu d'applicazione d'acqua, cum'è l'aria compressa è i cetoni.

Offriamu sette mudelli di valve di sfera in dui pezzi per l'applicazioni di rame potable è non potabile, è ancu una valvola di ricirculazione automatica Press, valve di cuntrollu è valvola a farfalla.Sò cunfigurati cù una mistura di cunnessione, cumprese a pressa, u filu di pipa femminile è a manguera.

I nostri valvuli Press includenu a tecnulugia Smart Connect, chì facilita l'identificazione di cunnessione senza pressa.In più di valvole, u sistema Press include gomiti, adattatori, tappi, accoppiamenti, venturi, crossovers, tees, flanges, unions, reductors, valves, stub-outs, arnesi è accessori.


Tempu di post: 10-aug-2020